Teamleader contactcenter

Home / Teamleader contactcenter

Ben jij servicegericht en dienstverlenend ingesteld? Wil jij graag álles regelen met betrekking tot vragen van onze cliënten en zorgen dat zij optimale mondzorg van ons ontvangen?  Word je het liefst uitgedaagd om elke dag beter te zijn? En gaat jouw hart sneller kloppen van een lege mailbox na een drukke werkdag? Dan is de volgende vacature misschien wel iets voor jou:

Dé Service

Zorg verlenen met een grote Z staat centraal binnen Lassus. Zoals je service ontvangt in een driesterren restaurant, zo willen wij aandacht en Zorg geven aan onze cliënten. Cliënten ja, want een patiënt is ziek en dat ben je doorgaans niet als je een bezoek aan de tandarts brengt.

Hét Werkveld

Lassus Tandartsen is een tandartsenpraktijk met meerdere locaties in het centrum van Amsterdam, Oisterwijk en Lelystad. Wij zijn nog lang niet uitgegroeid en zijn dan ook een levendige organisatie die continue in beweging is met medewerkers die graag hard werken en die trots zijn onze cliënten Zorg te mogen bieden.

Dé Uitdaging

Je wordt aangesteld om een klein team te leiden. Een team dat al behoorlijk op elkaar ingespeeld is, maar waar ook voortdurend verschuivingen plaatsvinden door de groei die Lassus momenteel meemaakt. Hoe vind je balans in het aansturen van een team waarbij de hectiek van de dag de werkdruk bepaald zonder dat dit enige invloed heeft op onze uitstekende Zorg en Service?

Aan jou om een team te leiden van studerende oproepkrachten en front/back office medewerkers. Denk daarbij primair aan het in banen leiden van de operationele planningstaken, maar ook hoe je een team zover kunt krijgen dat ze de hospitality en zorg van Lassus, die volop in ontwikkeling is, omarmen en uitvoeren. Mensen overtuigen en enthousiasmeren is cruciaal!

Dé Werkzaamheden

Jouw dag begint met de briefing waarin je de agenda voor die dag en aankomende dagen met het team bespreekt. Heel uitdagend, want er zitten een aantal gaten in afspraakblokken die opgevuld moeten worden en tegelijkertijd is er een zieke collega waardoor er ook een agenda afgebeld moet worden. Hoe los je dit op? Je besluit om een uitstekende rolverdeling onder het team te maken. Terwijl de ene collega aan de slag gaat met een bellijst, stuur je de andere aan om de ‘ontplofte’ mailbox bij te werken en bel je ondertussen de eerste cliënten van de zieke collega af. 

Vanmiddag staat er een overleg met het marketing team ingepland waarbij de cliënttevredenheid hoog op de agenda staat. Hoe kunnen we deze naar nog grotere hoogten stuwen? Hoe lang is de gemiddelde wachttijd aan de telefoon? Is een chatfunctie handig? Welke aanpak werkt goed? Welke minder? En welke niet? Hoe vertalen we dit slim door naar de inrichting van het contact & cliënt care center? Waarom proberen we het niet eens op deze manier, want nooit geschoten…

Al deze nieuwe ontwikkelingen dienen ook vertaald te worden naar de werkvloer, maar dat vereist tact en inzicht. Vernieuwingen moeten vaak nog landen en dan niet met een klap, maar geleidelijk, steeds zachtjes de grond aantikkend. Het werk moet tenslotte wel leuk blijven. Daarnaast vereist de rol dat je in samenspraak met de praktijkmanagers de planning van het contact & client care center maakt, maar ook de medewerkers traint in hun telefoon- en schrijftechnieken.

Dé Vereisten

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • 2 jaar relevante ervaring in een klantgerichte omgeving
  • Je weet een team elke dag weer te motiveren en te inspireren
  • Hospitality en dienstverlening zit in je DNA en je bezit een sterke klantgerichtheid en goede manier van telefoneren

Hét Verschil

Jij hebt een helder doel voor ogen: je team naar een hoger niveau tillen. Je weet je enthousiasme voor hospitality en zorg goed over te brengen en wordt blij als je merkt dat teamleden nóg blijer worden van je plannen. Niet om bij succes met de eer te gaan strijken, maar om dat samen met je team te vieren. De mailbox op 0, dat moeten we vieren met taart!

Dé locatie

Als Teamleader Contact & Client Care Center stuur je een klein team aan van 3-5 medewerkers, maar in de toekomst zeker meer! Je werkt 32-40 uur per week op een mooie en centrale locatie in Amsterdam, op de Apollolaan. Je krijgt bij ons de ruimte om te doen waar je écht goed in bent en zo cliënten en collega’s te inspireren. Je werkt in een open en informele setting, want ondanks onze sterke groei en ambitie om ons nog meer te onderscheiden, is Lassus Tandartsen wars van traditionele werkstructuren en hiërarchische leiderschapsstijlen. Onze kracht is samenwerken op basis van gelijkwaardigheid en elkaar stimuleren om elke dag iets beter te worden. Solo bereik je mooie dingen. Samen met je collega’s kom je verder.

Dé Arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris
  • Pensioenregeling
  • Korting op tandheelkundige behandelingen
  • Een fijne, informele werksfeer waarin we elkaar respecteren
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën
  • Heerlijke hectiek en afwisseling: “Huh, mag ik nu al naar huis?”
  • Platte organisatie waarin voor de medewerkers van alle lagen afwisselend op de verschillende locaties borrels worden georganiseerd 

Dé Procedure

  • Je solliciteert: een CV mét motivatie, in welke vorm dan ook. Overtuig ons waarom wij jóu moeten uitnodigen!
  • Het telefoontje: we bellen om een eerste indruk te krijgen en plannen zo nodig meteen een eerste gesprek in. Eventuele prangende vragen kun je dan al stellen.
  • Het gesprek: dit zien we als een kennismaking waarbij we elkaar beter leren kennen en waarbij we ontdekken of er een wederzijdse klik is.
  • “JA, ik wil!” Na 2 contactmomenten hebben we een goed beeld van elkaar en zullen we je, bij een positieve uitkomst, een aanbod doen.

Sollicitaties kun je sturen naar personeel@lassus.nl t.n.v. Laura Scholten
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.